آنیتا خانومآنیتا خانوم، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات پرنسس آنیتا

ماه هشتم

1395/9/24 13:56
نویسنده : پریا
150 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یگانه یزدان هستی

مژده ای دل که مسیحا نفسی میآید/که ز انفاس خوشش بوی کسی میآید

درود به دختردایی گلم که الآن توی راهه و راه زیادی نمونده که برسه!

عزیزم الآن ماه هشتم رو داری پشت سر میذاری و به امید خدا ، یا اواخر آذر یا اوایل دی به دنیا میایی و روی ماهتو میبینیم.مامانت و من و مامانم میگیم اگر اول یا دوم دی به دنیا بیایی اسمتو بذاریم یلدا.برای روز 28 سفر که همه مون خونه ی مامان جون ثریا بودیم و داشتن نذری درست میکردن ، منو مامانت دربه در دنبال یه اسم خوب بودیم ، وسطاشم سپیده ی دایی بهبود یه نظرایی میداد ولی بیشتر دلش میخواست بخوابه...مامانت از همون اولم از "نفس" خیلی خوشش میومد ولی میگه اگر بخوام یه بچه ی دیگه بیارم نمیتونم برای اون اسم انتخاب کنم...ملاک انتخاب اسمت هم اینه که هم سخت نباشه ،هم تکراری نباشه ، هم معنیش قشنگ باشه ، هم آواش قشنگ باشه هم ایرانی باشه!!! {هفت خوان باید رد کنیم=_=}آها راستی خیلیم خوب میشه که با "ب" شروع بشه که به فامیلیت یعنی "بانشی"بیاد.

اسم های منتخبمون اینا هستن

نفس

هستی

آیسانا{من میگم}

یلدا

سلستیا{بازم من میگم}

استاتیرا {از بابام پرسیدن}

بیتا

و.......

اسم زیاد پیشنهاد دادیم مثلا باران یا بارانا ولی مامانت زیادی مشکل پسنده،الحق که دخترعموی خودمه.....خلاصه گفت تکراریه....ولی باباعلیت گفته بساتتونو جمع کنین خودم اسم میذارم ، نمیگه هم چی میخواد بذاره و ما هم منتظریم تا شما به دنیا بیایی

دخترعمه بزرگه ، پریا {^....^}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا
2 دی 95 14:02
مبارکتون باشه
پریا
پاسخ
خیلی ممنون